Principalele servicii oferite de biroul nostru sunt:
-
Punerea în executare a dispozițiilor cu caracter civil din titlurile executorii poate să conste în:
- executări directe: evacuări, puneri în posesie, grănițuiri, servituți, predări de bunuri, desființări de lucrări sau construcții, încredințarea minorului sau stabilirea domiciliului minorului, vizitarea minorului;
- executări indirecte: urmărirea mobiliară, urmărirea imobiliară, poprirea.
- Aplicarea măsurilor asigurătorii dispuse de instanța judecătorească.
- Constatarea unor stări de fapt în condițiile prevăzute de Codul de procedură civilă.
- Întocmirea proceselor-verbale de constatare, în cazul ofertei reale urmate de consemnarea sumei de către debitor, potrivit dispozițiilor Codului de procedură civilă.
- Întocmirea protestului de neplată a cambiilor, biletelor la ordin și a cecurilor, după caz.
- Notificarea actelor judiciare și extrajudiciare.
- Comunicarea actelor de procedură.
- Consultații în legătură cu constituirea actelor execuționale.
- Recuperarea pe cale amiabilă a oricărei creanțe.
- Orice alte acte sau operațiuni date de lege, în competența biroului executorilor judecătorești.
Acte necesare:
Formare Dosar
Creditorul, în funcție de modalitatea de executare aleasă sau activitatea solicitată va trebui să depună la executorul judecătoresc o serie de acte necesare în vederea formării dosarului execuțional. În general, pentru orice activitate solicitată vor trebui depuse următoarele:
- Cerere de executare silită sau de îndeplinire a unei activități în două exemplare; (DESCĂRCAȚI AICI)
- Copie act de identitate al părţii ce solicită executarea silită;
- Dovada calităţii de reprezentant (împuternicire avocaţială, contract de mandat, procură, etc.) în original, dacă este cazul;
- Titlul executoriu în original + 2 copii;
- Taxă judiciară de timbru pentru încuviinţarea executării - 10+4 lei -(se achită numerar la Direcţiile Fiscale de la domiciliul/sediul debitorului);
- Două timbre judiciare în valoare de câte 0,15 lei (se distribuie prin oficiile poştale);
- Dovezi privind cheltuielile făcute în scopul executării: xerocopiere, deplasare, solicitare informaţii, consultare avocat, executor, etc.
- Vor trebui inaintate si sumele de bani reprezentand contravaloarea cheltuielilor necesare executării şi avansul onorariului executorului judecătoresc (sumele se vor stabili împreună cu executorul judecătoresc);
De asemenea se vor furniza, în măsura în care sunt cunoscute de client, următoarele informaţii:
- Date de identificare ale debitorului : pentru societăţi C.U.I., Nr. înmatriculare R.C., pentru persoane fizice CNP, date de stare civilă, date de contact;
- Date privind bunurile proprietatea debitorului, precum și informații privind veniturile debitorului sau ale altor persoane care datorează debitorului sume de bani;
- Contul bancar al creditorului, persoană fizică sau juridică, în vederea virării sumelor de bani ce se vor recupera prin executare.
Notificare
În vederea comunicării unei notificări, se vor depune la sediul biroului ori se vor comunica prin corespondență următoarele:
- Cerere de comunicare a înscrisului (DESCĂRCAȚI AICI);
- Actul judiciar sau extrajudiciar în trei exemplare;
- Copie act de identitate al părții ce solicită comunicarea, în cazul persoanelor fizice;
- Dovada calității de reprezentant (împuternicire avocațială, contract de mandat, procură etc.), dacă notificarea se face sau se depune prin această persoană;
- Eventuale acte atașate în două exemplare (dacă se comunică un act în original, se va depune originalul și o xerocopie);
- Taxa judiciară de timbru, de 4 lei pentru fiecare comunicare (se achită numerar la Direcțiile Fiscale de la domiciliul/sediul persoanei care solicită notificarea);
- Un timbru judiciar în valoare de 0,15 lei pentru fiecare comunicare (se distribuie prin oficiile poștale);
- Contravaloarea cheltuielilor necesare comunicării și onorariul executorului judecătoresc (se vor stabili împreună cu executorul judecătoresc).